LC Waikiki İnsan Kaynakları Strateji ve Süreç Yöneticisi/Md.
GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun(Tercihen Endüstri Mühendisliği vb. Bölümler veya Yönetim Bilişim Sistemleri),İlgili alanda en az 8 yıl deneyimli, min.3 yıl yönetsel deneyimi olan,Tercihen İnsan Kaynakları dijitalleşme süreçlerinde proje yönetimi deneyimi olan,ERP Programlarının HR Modüllerinde deneyimi olan,Stratejik Planlama ve Raporlama süreçlerinde bilgi sahibi,Paydaş, zaman ve kaynak yönetimi süreçlerinde deneyimli,İyi düzeyde İngilizce bilgisi,İletişim yeteneği kuvvetli, Zamanı etkin kullanabilen ve sonuç odaklı,Planlama ve organizasyon yeteneği gelişmiş,Değişime açık, kavramsal düşünme yeteneği gelişmiş.
İş Tanımı:
Kurumsal/ İnsan Kaynakları strateji ve hedef belirleme çerçevesinde;
Kurumun belirlenen İnsan Kaynakları stratejik öncelikleri doğrultusunda tüm organizasyonun stratejik planının ilgili İnsan Kaynakları ekipleri ile oluşturulması ve süreçlerinin yönetilmesi,Bölümler tarafından çalışılan stratejik iş planlarının konsolide edilmesi ve eylem planlarının oluşturulmasının sağlanması,Stratejik Planın izlenmesi, ölçülmesi ve yürütülmesi için kullanılacak araçların, standartların ve yöntemlerin belirlenerek yönetilmesi,Stratejik planlama modelinin ve strateji geliştirme metodunun uygulanmasının sağlanması,Kurumsal / İnsan Kaynakları strateji oluşturulmasına yönelik çalışmaların yönetilmesi,İleri analitik yöntemler kullanılarak stratejik karar alma süreçlerini yönetmek,Birimlerin dönem başında belirlediği iş planlarının belirlenen temel performans göstergelerine göre çeyrek bazlı takip edilmesi.
Aday Kriterleri Pozisyon Bilgileri
KAYNAK : https://www.kariyer.net/is-ilani/lc-waikiki-insan-kaynaklari-strateji-ve-surec-yoneticisi-md-2499844
Yorum gönder